ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Το shoozz.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μόδας (υποδήματα και αξεσουάρ), το οποίο αποτελεί επέκταση της ατομικής επιχείρησης Shoozz by minimall με έδρα την Περαία Θεσσαλονίκης στην οδό Ανθέων 34 με ΑΦΜ 109762470 και ανήκει στη ΔΟΥ Καλαμαριάς.
Οι όροι χρήσης του δικτυακού τόπου και αγοράς των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, καθορίζουν τις προϋποθέσεις περιήγησης σας στο δικτυακό μας τόπο και χρήσης αυτού και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και αποτελούν τη σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μεταξύ μας για την αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τους όρους χρήσης και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτούς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας με οποιονδήποτε από αυτούς, οφείλετε να μην προβείτε σε καμία ενέργεια τόσο στο δικτυακό μας τόπο όσο και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας σε αυτό. Οποιαδήποτε ωστόσο ενέργεια σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως ενδεικτικά η περιήγησή σας σε αυτό, η εγγραφή σας στο newsletter της εταιρεία μας, ή η αγορά προϊόντων μας, λογίζεται ως ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης και συναλλαγών.
Το shoozz.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει μονομερώς τους oρους xρήσης κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, ενδεχομένως και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση σας. Οι τυχόν τροποποιήσεις θα ισχύουν από την ημερομηνία ανάρτησης τους στον παρόντα δικτυακό τόπο. Η χρήση του shoozz.gr μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση, λογίζεται ως αποδοχή των Όρων Χρήσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον παρόντα δικτυακό τόπο είναι αληθείς και έγκυρες, είτε αυτές αφορούν στην ταυτότητά μας, είτε τα παρεχόμενα προϊόντα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι ανωτέρω εγγυήσεις τελούν υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας του παρόντος δικτυακού τόπου ή και λόγω ανωτέρας βίας. To shoozz.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και άλλα μέσα προκειμένου να ενημερώνεται άμεσα η διαθέσιμη ποσότητα και μεγέθη των προϊόντων μας, ωστόσο διατηρεί ρητή επιφύλαξη αναφορικά με τη εγκυρότητα των διαθέσιμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ποσοτήτων και μεγεθών των προϊόντων, καθόσον ενδέχεται η ενημέρωση των να πραγματοποιείται μέσα σε μία (4) ώρες από την στιγμή της τροποποίησής τους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας η εταιρεία μας απορροφάει το κόστος των μεταφορικών και σας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσετε τα προϊόντα της αρεσκείας σας ακόμα πιο οικονομικά, έτσι ανεξαρτήτως που μένετε εντός της Ελλάδος, ακόμα και αν είστε σε δυσπρόσιτη περιοχή δεν πληρώνετε απολύτως τίποτα για την μεταφορά των προϊόντων της επιλογής σας στο χώρο σας. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε παρακάτω τις έξτρα χρεώσεις αναλόγως με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε.
Τρόπος πληρωμής | Χώρα | Κόστος μεταφορικών | Κόστος αντικαταβολής |
---|---|---|---|
Πιστωτική κάρτα | Ελλάδα | ΔΩΡΕΑΝ | - |
Αντικαταβολή | Ελλάδα | ΔΩΡΕΑΝ | 3,00 ευρώ |
Αγορές άνω των 60 ευρώ με οποιοδήποτε τρόπο πληρομής | Ελλάδα | ΔΩΡΕΑΝ | ΔΩΡΕΑΝ |
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προέχει η άμεση, ασφαλής και άνετη εξυπηρέτησή σας, για το λόγο αυτό σας παρέχουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα επιλογών πληρωμής.
Πληρώνετε την ώρα που παραλαμβάνετε το δέμα σας με μετρητά, στον χώρο σας, στον υπάλληλο της ACS.
Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας και να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα. Δεχόμαστε όλες τις κάρτες με την ένδειξη Visa, Maestro, Mastercard, American Express. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας τα οποία σας εγγυώνται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV).
Όλες οι αποστολές μας γίνονται με την ACS courier και ο χρόνος παράδοσης που μας δίνεται από αυτήν είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα, ακόμα και για τις δυσπρόσιτες τοποθεσίες.
Η μεταφορική είναι υποχρεωμένη να παραδώσει το δέμα σας στην ακριβή διεύθυνση που θα μας υποδείξετε στα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την αγορά ακόμα και εάν μένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση πέραν της συμφωνηθέντος κατά την αγορά.
1) Σε περίπτωση που αγοράσετε ενα ζευγάρι παπούτσια και δεν σας κάνει το νούμερο που έχετε επιλέξει και θέλετε άλλο νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) εντός 14 ημερών από την παραλαβή για να κρατήσουμε το νούμερο που επιθυμείτε (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο) και να σας το στείλουμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην ACS την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο.
2) Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο το παπούτσι που θέλετε να αλλάξετε στο νούμερο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με όποιο άλλο θέλετε σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) για να μας δώσετε τον κωδικό με τον οποίο θέλετε να κάνετε την αλλαγή και να σας το στείλουμε αμέσως ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην ACS την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο, σε περίπτωση που ο κωδικός που έχετε επιλέξει έχει διαφορά στην τιμή και πρέπει να συμπληρωθεί κάποιο πόσο από εσάς για να μην χρεωθείτε αντικαταβολή θα πρέπει να μας κάνετε κατάθεση πριν την αποστολή το ποσό της διαφοράς στον εξής λογαριασμό:
Τράπεζα EUROBANK
Αρ. Λογαριασμού 0026,0094,03,0200598878
ΙΒΑΝ GR1402600940000030200598878
Δικαιούχος Τσογκαλης Γρηγόρης
εάν δεν θέλετε να κάνετε κατάθεση θα χρεωθείτε τα έξοδα της αντικαταβολής που είναι 3 ευρώ τα οποία θα δώσετε στην ACS κατά την παράδοση μαζί με το υπόλοιπο του ποσού και το παπούτσι που είναι να γίνει η αλλαγή.
ΠΡΟΣΟΧΗ :
1) Τα παραπάνω ισχύουν για μια αλλαγή ανά αγορά, σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν δεύτερη φορά είτε για νούμερο είτε σε κωδικό χρεώνεστε τα μεταφορικά που είναι 9 ευρώ.
2) Παρακαλούμε μην κάνετε αυθαίρετες αποστολές / επιστροφές γιατί θα χρεωθείτε τα μεταφορικά χωρίς λόγο, οι επιστροφές σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να γίνονται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση με το κατάστημα μας.
Εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail info@shoozz.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του εμπορεύματος, εμείς μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνεται ο καταναλωτής και ενδεικτικό κόστος αυτών μπορείτε να δείτε στο site της ACS αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.
Ακέραιη επιστροφή χρημάτων γίνεται όταν:
> Το προϊόν παραδοθεί είτε ελαττωματικό η γίνει λάθος αποστολή και δεν έχουμε να σας το αντικαταστήσουμε με όμοιο ή κάτι που σας ικανοποιεί.
> Σε περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης όπου για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail info@shoozz.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του εμπορεύματος, σε αυτήν την περίπτωση μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερών θα σας κάνουμε κατάθεση του ακέραιου ποσού που δώσατε σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, στην περίπτωση υπαναχώρησης οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι τα έξοδα αποστολής του εμπορεύματος προς εμάς τα επιβαρύνεται ο καταναλωτής και ενδεικτικό κόστος αυτών μπορείτε να δείτε στο site της ACS αναλόγως με την περιοχή στην οποία βρίσκεστε.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και για τον τρόπο αποστολής τους επικοινωνείτε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) παρακαλούμε μην αποστέλλετε προϊόντα χωρίς προηγούμενη συνεννόηση γιατί υπάρχει κίνδυνος χρέωσης μεταφορικών.
Για οποιαδήποτε πληροφορία, διευκρίνιση η τυχόν πρόβλημα που αντιμετωπίσατε θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Διεύθυνση Αμπελόκηπων 29 Περαια Θεσσαλονίκης
Τηλέφωνο 2392026442
Δευτέρα εως Παρασκευή 9:00 – 21:00
Σάββατο 9:00 – 20:00
Κυριακή 11:00 -15:00 (μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας )
Επίσης κοντά σας όλο το 24ωρο κάθε μέρα στo:
Δευτέρα εως Παρασκευή 9:00 – 21:00
Σάββατο 9:00 – 20:00
Κυριακή 11:00 -15:00 (μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας)
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Όλα τα εμπορεύματα πριν την συσκευασία τους ελέγχονται ότι είναι ακέραια και σωστά, εάν πάραυτα υπάρχει κάποιο ελάττωμα η έχει γίνει κάποιο λάθος στην αποστολή μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e mail info@shoozz.gr η στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) για να κανονίσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση του με το σωστό χωρίς καμία επιβάρυνση. Εάν έχει εξαντληθεί μέχρι να γίνει η διαδικασία και δεν επιθυμείτε να πάρετε κάτι άλλο θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, μετά την πάροδο 7 ημερών από την παραλαβή ουδεμία ευθύνη φέρουμε προς αντικατάσταση. Για να γίνει επιστροφή υποδήματος ως ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφία του ελαττώματος στο e mail info@shoozz.gr για την επιβεβαίωσή του.
Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στο σημείο παράδοσης οταν έρθει η μεταφορική ;
Η μεταφορική θα σας αφήσει ειδοποιητήριο σημείωμα για να τους καλέσετε εντός 24 ωρών για παράδοση εκ νέου στο χώρο σας για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
Κατά την παραλαβή του εμπορεύματος
Να βεβαιωθείτε ότι το δέμα που σας παραδίδουν είναι σε ακέραιη κατάσταση και δεν έχει εμφανείς φθορές, σπασίματα η ότι δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία, τα δέματα φεύγουν από εμάς ακέραια και σφραγισμένα και έχουν υποχρέωση να σας τα παραδίδουν κατά τον ίδιο τρόπο.
Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή να βεβαιωθείτε ότι το αντίτιμο που σας ζητείται είναι το ίδιο με αυτό που συμφωνήθηκε κατά την πραγματοποίηση της αφοράς στο e shop.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε εντός 24 ωρών μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
> Καλό είναι να φυλάσσετε η απόδειξη αγοράς και η εντολή μεταφοράς για 14 ημέρες για την πιο εύκολη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστεί.
Περισσότερες διευκρινίσεις μπορείτε να βρείτε και στις συχνές ερωτήσεις των πελατών.
Ε: Πως θα βάλω παραγγελία ;
> Στο επάνω μέρος της σελίδας μας μπορείτε να δείτε τις κατηγορίες προϊόντων που υπάρχουν στο e shop μας .
> Τοποθετώντας τον κέρσορα του ποντικιού επάνω σε κάποια από αυτές σας δείχνει τις ανάλογες υποκατηγορίες και επιλέγετε όποια σας ενδιαφέρει έτσι απλά σας ανοίγει ολα τα αντικείμενα που βρίσκονται στην ανάλογη κατηγορία
> Ο δεύτερος τρόπος για πιο στοχευμένη αναζήτηση είναι να πάτε στο πεδίο τη; σύνθετης αναζήτησης που βρίσκεται κατω απο την κεντρική τρεχούμενη εικόνα και να επιλέξετε ακριβώς το είδος και χρώμα αντικειμένου που σας ενδιαφέρει
> Αφού έχετε βρει το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε επιλέγοντας το σας ανοιγει την εικόνα για μια πιο λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος καθώς και περισσότερες φωτογραφίες αυτού
> Εαν ολα είναι όπως τα επιθυμείτε και υπάρχει και διαθέσιμο στο μέγεθος που θέλετε ( εαν είναι παπούτσι στο κάτω μέρος της ανοιγμένης εικόνας θα δείτε πιο έντονα τα διαθέσιμα νούμερα και πιο αχνά αυτά που εχουν εξαντληθεί ) πατάτε το κουμπί που λεει προσθήκη στο καλάθι μου
> Τώρα έχετε αποθηκεύσει την επιλογή σας στο καλάθι σας και μπορείτε ειτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και αλλα προϊόντα στο καλάθι κατα τον ιδιο τρόπο η μπορείτε να επιλέξετε να προχωρήσετε σε πληρωμή ακολουθώντας την ένδειξη ταμείο
> Στο επόμενο βήμα σας δίνετε η επιλογή να γίνετε μέλος του καταστήματος μας αρχίζοντας άμεσα να λαμβάνετε ολα τα οφέλη των μελών μας , εαν πάλι δεν θέλετε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί υπάρχει η επιλογή να συνεχίσετε την αγορά σας ως απλος επισκέπτης
> Στα επόμενα βήματα απλά συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή και τον τρόπο πληρωμής
> Καλοφόρετα !!! Για οποιαδήποτε διευκρίνηση η απορία παρακαλούμε καλέστε μας στο 2392026442 καθημερινές απο τις 9:00 το πρωί εως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο απο τις 9:00 το πρωί εως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές απο τις 11:00 το πρωί εως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει απο αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατα τη θερινή περίοδο ).
Ε: Πρέπει να γίνω μέλος για να κάνω τις αγορές μου ;
Α: Το να γίνετε μέλος φυσικά και δεν είναι απαραίτητο, υπάρχει η επιλογή να κάνετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης, απλά πάντα ενημερώνουμε ότι κάποιες από τις προσφορές μας ισχύουν μόνο για μέλη κάτι το οποίο φυσικά διευκρινίζεται και κατά την αγορά του προϊόντος.
Ε: Έχουν κάποια οφέλη τα μέλη σας ;
Α: Το να είναι κάποιος μέλος μας μας βοηθάει στο να έχουμε μια πιο σωστή οπτική για τους πελάτες μας και τις ανάγκες τους, έτσι φροντίζουμε να τους ενημερώνουμε πάντα πρώτους για οτιδήποτε νέο θα τους ενδιέφερε (τάσεις μόδας, νέες παραλαβές, εκπτώσεις, προσφορές τελευταίας στιγμής) και φυσικά πάντα ανταμείβουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν με διάφορες προσφορές και εκπτώσεις ειδικά για αυτούς. Επίσης μόλις γίνεστε μέλος κερδίζετε έκπτωση 10% για την πρώτη σας αγορά.
Ε: Έχω ξεχάσει τον κωδικό η το e mail που χρησιμοποίησα για να γίνω μέλος τι πρέπει να κάνω ;
Ε: Οι τιμές στο φυσικό κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο ηλεκτρονικό ;
Α: Οι τιμές στο φυσικό μας κατάστημα είναι ακριβώς οι ίδιες με το ηλεκτρονικό αφού μοιράζονται κοινό τιμολογιακό πρόγραμμα, η μόνη διαφορά που μπορεί να εντοπιστεί είναι όταν βγαίνουν προσφορές για τα μέλη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, προς όφελος αυτών φυσικά.
Ε: Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου ;
Α: Εάν θέλετε να αλλάξετε κάποια από τα στοιχεία του λογαριασμού σας ως μέλος του site μας παρακαλούμε στείλτε e-mail στο info@shoozz.gr
Ε: Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου αντί απόδειξης ;
Α: Φυσικά, όλα μας τα εμπορεύματα συνοδεύονται πάντα από απόδειξη αγοράς εάν επιθυμείτε να κοπεί τιμολόγιο μπορείτε στην συμπλήρωση των στοιχείων αποστολής να επιλέξετε αντί για απόδειξη να γίνει έκδοση τιμολογίου.
Ε: Έχετε και τμήμα χονδρικής πώλησης η franchise ;
Α: Για την ενότητα αυτή οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω e- mail στην ακόλουθη διεύθυνση: info@shoozz.gr.
Ε: Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής ;
Α:Τα έξοδα αποστολής είναι :
> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές με πιστωτική κάρτα για ΟΛΗ την Ελλάδα
> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 60 ευρώ για ΟΛΗ την Ελλάδα ασχέτου τρόπου πληρωμής
> ΔΩΡΕΑΝ για αγορές με αντικαταβολή για ΟΛΗ την Ελλάδα *
* στις αγορές με αντικαταβολή επιβαρύνεστε το κόστος τις αντικαταβολής που είναι 3 ευρώ.
Ε: Πως μπορούμε να ενημερωνόμαστε πρώτοι για τις πρόσφορες σας και τις νέες παραλαβές σας ;
Α: Για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας, τις νέες τάσεις της μόδας και να προλαβαίνετε τα νούμερα σας σε νέες παραλαβές (οι οποίες γίνονται κατά τη διάρκεια όλου του έτους και όχι μόνο στην αρχή της κάθε νέας σεζόν) καθώς και για τις έκτακτες προσφορές μας και κληρώσεις μπορείτε να επιλέξετε:
> Να γίνετε μέλη μας στο e shop από όπου θα λαμβάνετε πληροφορίες είτε στο e mail σας είτε στο κινητό σας.
> Να μας ακολουθήσετε στο facebook κάνοντας like στη σελίδα μας …….!!!!!!!!!
> Να μας ακολουθήσετε στο instagram ……………
> Να μας ακολουθήσετε στο twitter ………………….
> Να μας ακολουθήσετε στο Pinterst …………
> Να μας ακολουθήσετε στο Youtube ……..
> Να μας ακολουθήσετε στο google……
Ε: Υπάρχει πιθανότητα ενω βλέπω κάτι διαθέσιμο να μην υπάρχει ;
Α: Αν και η ενημέρωση διαθεσιμότητας γίνεται αυτόματα με την κάθε πώληση υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνεται παράλληλη αγορά με αποτέλεσμα το σύστημα να μην προλάβει να κάνει ανανέωση στην σελίδα του πελάτη, σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail για να σας ενημερώσουμε για το συμβάν και φυσικά δεν θα υπάρξει κάποια εσφαλμένη χρέωση.
E: Τα προϊόντα των εταιριών που βλέπουμε είναι αυθεντικά ;
A: Στο κατάστημα μας μπορείτε να βρείτε ΜΟΝΟ γνήσια προϊόντα εταιρειών τα οποία εμπορευόμαστε από τους νόμιμους αντιπροσώπους αυτών στην Ελλάδα.
Ε: Μπορώ να έρθω στο κατάστημα να δω και να δοκιμάσω τα προϊόντα απο κοντά ;
A: Φυσικά και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από κοντά. Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Περαία Θεσσαλονίκης, Αμπελόκηπων 29 και είμαστε ανοιχτά τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι ( το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
Ε: Πως μπορώ να αγοράσω κάτι εάν δεν έχω πιστωτική ;
Α: Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την συναλλαγή σας χωρίς πιστωτική με τους ακόλουθους τρόπους:
> Με αντικαταβολή πληρώνοντας στην ACS κατά την παράδοση στον χώρο σας.
Ε: Είναι ασφαλής η χρήση πιστωτικής για τις αγορές μου στο internet ;
Α: Όλα τα δεδομένα στη χρήση πιστωτικής είναι απόλυτα ασφαλή γιατί όλες οι διαδικασίες γίνονται σε τραπεζικό περιβάλλον.
Ε: Μπορώ να ακυρώσω / τροποποιήσω την παραγγελιά μου η μέρος αυτής χωρίς κάποια επιβάρυνση;
Α: Για οποιαδήποτε τροποποίηση διευκρίνηση ή και ακύρωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) το συντομότερο δυνατό για να προλάβουμε την αποστολή, ο μέσος χρόνος κλεισίματος παραγγελίας από εμάς είναι 30 λεπτά με 1 ώρα κατά τις ημέρες και ώρες εργασίας που προαναφέρονται.
Ε: Με ποιον τρόπο και σε πόσες μέρες γίνεται η παράδοση της παραγγελίας μου;
Α: Όλες οι αποστολές μας γίνονται με την ACS και ο χρόνος παράδοσης που μας δίνεται από αυτήν είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για όλη την Ελλάδα.
Ε: Μπορώ να γνωρίζω εάν ολοκληρώθηκε και που βρίσκεται η παραγγελιά μου;
A: Φυσικά, ανά πάσα ώρα μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας, μόλις κλείσει η παραγγελία σας θα λάβετε ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο με την επιβεβαίωση της εκτέλεσης αυτής, από την ώρα που φεύγει από εμάς θα είναι στο σημείο παράδοσης εντός 3 εργάσιμων ημερών εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του δέματος όπως τον αριθμό αποστολής σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail info@shoozz.gr για να σας τον αποστείλουμε και χρησιμοποιώντας τον στο site της ACS εντοπίζετε το δέμα σας εύκολα και γρήγορα, εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης το δέμα σας είναι ακόμα στην εταιρεία μας και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
Ε: Την παραγγελία μου θα την παραλάβω στο χώρο μου η θα πρέπει να πάω να την παραλάβω από το κατάστημα της μεταφορικής ;
Α: Η μεταφορική είναι υποχρεωμένη να παραδώσει το δέμα σας στην ακριβή διεύθυνση που θα μας υποδείξετε στα στοιχεία που συμπληρώνετε κατά την αγορά ακόμα και εάν μένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση πέραν της συμφωνηθείσας κατά την αγορά.
Ε: Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν είμαι στο σημείο παράδοσης οταν έρθει η μεταφορική ;
Α: Η μεταφορική θα σας αφήσει ειδοποιητήριο σημείωμα για να τους καλέσετε εντός 24 ωρών για παράδοση εκ νέου στο χώρο σας για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
Ε: Πρέπει να κάνω κάτι κατά την παραλαβή του εμπορεύματος ;
Α: > Να βεβαιωθείτε ότι το δέμα που σας παραδίδουν είναι σε ακέραιη κατάσταση και δεν έχει εμφανή φθορές, σπασίματα ή ότι δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία, τα δέματα φεύγουν από εμάς ακέραια και σφραγισμένα και έχουν υποχρέωση να σας τα παραδίδουν κατά τον ίδιο τρόπο.
> Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή να βεβαιωθείτε ότι το αντίτιμο που σας ζητείται είναι το ίδιο με αυτό που συμφωνήθηκε κατά την πραγματοποίηση της αγοράς στο e-shop.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε εντός 24 ωρών μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο).
> Καλό είναι να φυλάσσετε η απόδειξη αγοράς και η εντολή μεταφοράς για 14 ημέρες για την πιο εύκολη εξυπηρέτηση σας σε περίπτωση που χρειαστεί.
Ε: Εαν μου ζητηθεί να πληρώσω κατι διαφορετικό απο το ποσό της συναλλαγής μας απο την μεταφορική πως το χειρίζομαι ;
Α:Επικοινωνείτε εκείνη την ώρα μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) και εάν η παράδοση είναι σε κάποια στιγμή που δεν μπορείτε να έχετε επικοινωνία μαζί είτε το παραλαμβάνετε και μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας σας γίνετε επιστροφή χρημάτων ή δεν το παραλαμβάνετε και επικοινωνείτε μαζί μας για να λύσουμε το πρόβλημα και να γίνει η παράδοση σωστά.
Ε: Πως θα ξέρω εαν έχω επιλέξει το σωστό νούμερο στο παπούτσι που θέλω ;
Α: Σε όλα τα παπούτσια υπάρχει περιγραφή για τη φόρμα του παπουτσιού εάν είναι στενή κανονική η μεγάλη, εάν πάλι έχετε αμφιβολία για το μέγεθος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) ζητώντας να σας πούμε ακριβώς τα εκατοστά του πέλματος στο εσωτερικό του παπουτσιού.
Ε: Σε περίπτωση που δεν μου κάνει το νούμερο η δεν μου αρέσει το παπούτσι πως κάνω την αλλαγή με άλλο νούμερο η παπούτσι και τι επιβάρυνση έχω ;
A: 1)Σε περίπτωση που δεν σας κάνει το νούμερο που έχετε επιλέξει και θέλετε άλλο νούμερο μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) εντός 14 ημερών από την παραλαβή για να κρατήσουμε το νούμερο που επιθυμείτε (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο) και να σας το στείλουμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην ACS την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το σωστό νούμερο
2) Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο το παπούτσι που θέλετε να αλλάξετε στο νούμερο που επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με όποιο άλλο θέλετε σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392026442 τις καθημερινές από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ το Σάββατο από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ καθώς και τις Κυριακές από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 το μεσημέρι (το ωράριο για τις Κυριακές ισχύει από αλλαγή ώρας σε αλλαγή ώρας κατά τη θερινή περίοδο) για να μας δώσετε τον κωδικό με τον οποίο θέλετε να κάνετε την αλλαγή και να σας το στείλουμε αμέσως ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, το παπούτσι που δεν σας κάνει θα το δώσετε στην ACS την ώρα που θα έρθει για να σας παραδώσει το καινούργιο.
Λήψη / Διαγραφή Δεδομένων Σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ (GDPR):
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε ή να διαγράψετε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που έχουν συλλεχθεί από εμάς. Στην περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος χρήστης θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του λογαριασμού σας θα δείτε τις δύο επιλογές (Διαγραφή και Προβολή) που έχουμε ετοιμάσει για εσάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση ή αν έχετε παραγγείλει ως επισκέπτης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε και πάλι να ζητήσετε την αποστολή των δεδομένων σας ή τη διαγραφή τους στέλνοντας μας email μέσω των στοιχείων που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας μας.
Καθημερινά 09:00 - 21:00
Σάββατο 09:00 - 20:00
και οι αποστολές άνω των 150€ για την Κύπρο.
Δεν σας κάνει το νούμερο;
Αλλάξτε νούμερο δωρεάν.
Πληρωμή κατά την παράδοση
Χρησιμοποιήστε το κουπόνι shoozz_new για να λάβετε την έκπτωση στο checkout!
© 2022 www.shoozz.gr